YouTube тестує обмеження переглядів відеороликів для користувачів блокувальників реклами

Google прoдoвжує бoрoтися з блoкувaнням рeклaми в Youtube. Йдeться прo нoвий підxід з oбмeжeнням кількoсті пeрeглянутиx рoликів поперед трьох, якщо блокувальник если повторно увімкнений.

Компанія підтвердила «невеликий експеримент объединение всьому світу, який закликає глядачів з увімкненими блокувальниками реклами дозволити рекламу получай YouTube або спробувати YouTube Premium».

Заяву було зроблено після того, як деякі користувачі почали помічати нове попередження ради те, що відтворення відео може бути вимкнено, якщо YouTube виявить повторне використання інструментів блокування реклами.

Представник сервісу заявив, що YouTube планує показувати кілька попереджувальних повідомлень, які закликають користувачів припинити використання інструментів блокування разве підписатися на YouTube Premium, перш ніж їхній перегляд если перервано.

YouTube наполягає получи и распишись демонстрації реклами як важливому засобі, що забезпечує «мільярдам людей у ​​всьому світі безплатний теледоступ до контенту».

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.