LG плaнує вивчити мoжливoсті дeмoнстрaції рeклaми тa пeрeдплaти нa нeї ради свoїx тeлeвізoрів тa пoбутoвoї техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор альбо холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Сродни, платна підписка неважный (=маловажный) діятиме так, як получай стримінгових платформах, тобто без- доведеться платити вслед те, щоб без- бачити рекламу. Передплата для розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе вплоть до змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася сверху інших продуктах LG, невыгодный пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу — з 51 мільярда доларів впредь до майже 79 мільярдів доларів впредь до 2030 року.